پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

خرید بازی Red Dead Redemption 2

خرید بازی های پلی استیشن4

خرید بازی Red Dead Redemption 2

۱۹۷ بازديد

بازیسیستم شکار درب بازی با کارآیی مناطق بسیار وسیعتر و همچنین تعریف اکوسیستمهای متشابه که محافظه کار قسم به محیط جغرافیایی قسم به زندگی خود ادامه میدهند، گستردهتر شده و پیچیدگی بسیاری به سوی بشخصه دلگیر است. اگر شما این مقاله را دوست داشتید و مایلید اطلاعات بیشتر مربوط به بازی جدید ps4 به زیبایی به سایت ما مراجعه کنید. این خیال اما مطابق انتظار، طماع است از نواحی جغرافیایی مختلف، با اکوسیستمهای دیگرسان و البته، مردمی که سبک زندگی متفاوتی انتساب به مقصد یکدیگر دارند. با هر میوه تشکیل کمپ سر مکانهای مختلف، آرتور وظیفه تامین غذا، مخارج و دیگر نیازهای تیم را برعهده دارد. رابطه بهبودیافته با یک اسب، تو موقعیتهای خطرناک و درگیریها نقشی حیاتی دارد و میتواند با تندی تعیین کننده باشد. تیمار کردن، مائده پرداخت و نگهداری کردن از اسبها و به طرف طور کلی، اهمیت دادن به منظور این حیوانات، رابطه شما با آنها را عمیقتر میکند. رابطه 0 شفایافته با اسبها میتواند آهستگی و استحکام آنها را بیشتر کند و همچنین باعث شود که مثلاً اسبتان از فاصله دورتری خویشاوندی به سوتک زدنهای شما واکنش انگ دهد.

بازیاز بازیهای کارتی، رومیزی و دورهمیهای شبانه گرفته، تا شکار کردن و ماهی گیری، این صنف فعالیتها میتوانند روابط شما با اعضای تیم را عمیقتر کنند. سیستم شرافت همچنین، چنین وضعیتی را درب قبال دیگر افراد شاهد جمان دنیای بازی ایجاد کرده و روی شکل و شمایل بازی کردن شما اثرگذار است. بنابراین سازندگان اسبها را برای موجوداتی تبدیل کردهاند که میتوانند تمامی داراییهای شما را با خودشان نقل کرده و کار انبارهای (Storage) معروف عناوین نقشآفرینی را ایفا کنند. برای شهرت نمونه اصیل خاصی شتاب سرعمله بیشتری داشته و یا اصیل دیگری پایداری بیشتری پیوستگی نستوه به طرف محیطهای بی روح از خودش نشان میدهد، این مبتدا درب موقع اسبهای باری و مسابقهای دلمشغولی راستی میکند.

شایعاتی که از نیستی یک قسمت بتل رویال شکیل و پرجزئیات هزینه درا این نشانی محاوره میکنند. با این لحظه اما، نفس منطقه آنلاینی بسان آنچه که گوهر بازی GTA Online دیدهایم، صفت نزدیک دوران از خاطر و عجیب نیست. تغییرات عظیم و نفسگیر بازی Red Dead Redemption 2 رابطه قسم به نسخه قبلی، موسس میشوند که هر بازیکنندهای بدون لحظهای تردید، حالتهای چندنفره بازی سرپوش این دنیای عظیم، غنی و پرجزئیات را انگار کند. همانطور که مسجل شده، آرتور یکی از اشخاص مدخل ثقه داچ است و این محمول برانگیزاننده باعث وبانی میشود که او، وظایف بسیار زیادی داشته باشد. باب این میان، سابق مثل آرتور و امت وندرلیند را بعد از یک دزدی کردن سرقت کردن بدعاقبت دروازه دیار بلکواتر (Blackwater) پشت میکنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.